| TÁMOP-3.1.4/08/1-2008-0011 |
![]() |
|
Kompetencia alapú oktatás,
egyenlõ hozzáférés - innovatív
intézményekben
Berzsenyi Dániel Gimnázium, Budapest Dibusz Anikó |
|
| Fõoldal >> | Képzések >> | Integrált modulok >> | IKT >> |
| IKT-támogatott órák anyagai |
|
|
| Modul:
"Ich werbe, also bin ich" (Reklámok, fogyasztói
társadalom) |
| Reklámplakátok >> |
| Fogyasztói
társadalom: szövegfeldolgozás egyes
lépései >> |
| Bécsi kávéházak
>> |
|
|
| Tangram 2.B / Lektion 7. / Marie Luise Kaschnitz |
| M. L. Kaschnitz: Haus der Kindheit: ppt >> | hozzá hanganyag: >> |
|
|
| Tangram 2.B / Lektion 7. / Élet külföldön, kettõs állampolgárság |
| "Deutscher oder Ausländer - warum immer mehr Jugendliche sich entscheiden müssen" (Deutsche Welle): a Németorsazágban élõ török fiatalok kettõs állampolgárságának problámája | Film: >> |
|
|
| "Die sieben Weltwunder entdecken" - Modul (nach der Lektion 5.) |
| interaktív feladatok: gwb >> | pdf >> |
|
|
| Katyn - rövid videó (leckétõl függetlenül) >> |
|
|
| Vorgangspassiv (Lektion 5.) |
| Találmányok, felfedezések: gwb >> | pdf >> |
|
|
|
"Kaum zu glauben" - Modul (Lektion 5.) |
| interaktív feladatok 1: gwb >> | pdf >> |
| inetraktív feladatok 2: gwb >> | pdf >> |
| interaktív feladatok 3: gwb >> | pdf >> |
| folyt. köv. |
|
Képzés hiányában 2010 márciusig az aktív táblát csak kivetítésre használtam: |
| "Vorurteile" - Modul (nach der Lektion 4.) |
| kivetített vázlat >> |
|
|
| Feste (Lektion 4.) |
| Party-Rap / szavak >> |
| fotó / ismétléshez >> |
|
|
|
Beziehungen + "Liebe ist alles" - Modul
( Lektion 4.):
|
| kivetített vázlat a koop. technikához >> |
|
fotók / társkereséshez >>
|
|
fotó / ismétléshez >>
|
|
|
|
Jahreszeiten (Lektion 3.):
|
|
|
|
Bern (Lektion 3.)
|
|
fotók az olvasott
nevezetességekrõl >> |
|
|
|
| Berlini fal (Lektion 2.) |
| fotók >> |
|
|
| Friedensreich Hundertwasser (Lektion 1.) |
| fotók >> |
|
|