Varga Dávid
|
Miként
jelenik meg a tanár másik szakja a földrajz tanítása közben?
Tanulmány, Budapest 2021. március
|
Lendvai Dorottya, Czövek
Márton,
Forrás Bence |
Pendulumhullám,
avagy szerelem első látásra, Fizikai Szemle 2015/5
|
Dorottya Lendvai, Márton Czövek |
Pendulum
wave or love at first sight. Conference: Teaching Physics
Innovatively (TPI-15, p. 275-280), Budapest |
Lendvai Dorottya, Czövek Márton, Forrás Bence |
Beteges
kertecske. Fizikai Szemle 2019/10. 352–357 |
Csonka Dorottya |
A nem periodikus Penrose-csempézés, Matematika
Tanítása (2004. november (XII.évf./5.szám)). |
Csonka Dorottya |
Ismerkedés a gömbi geometriával, Matematika
Tanítása (2009. május (XVII.évf./3.szám)). |
Csonka Dorottya |
Sonkás
szendvics és egyéb folytonos csemegék, Matematika Tanítása (2012.
szeptember (XX. évf./3.szám) |
Csonka Dorottya |
da Vinci körök, Polygon, (2016. november, XXIV.
kötet/1. Szám) |
Paár Ádám |
A
„Nagy Háború” a filmvásznon. Filmvilág blog 2016.07.15 |
Paár Ádám |
Ellenség
az amerikai világháborús filmen. Filmvilág blog 2016.08.12 |
Paár Ádám
|
„A
néppel a népért?” A Nemzeti Parasztpárt Győr-Moson megyében, Kommentár
2013/3
|
Paár Ádám
|
(Ellen)forradalmi
mozgalom az Egyesült Államokban? A Tea Party eszmetörténeti és
politikatörténeti gyökerei, Kül-Világ 2013/1
|
Paár Ádám
|
Az „amerikai
szocializmus” ellensége – az amerikai jóléti állam és a Tea Party
mozgalom, Kül-Világ 2013/3-4
|
Paár Ádám |
A
pártállamtól az országig (recenzió Németh Miklós: „Mert ez az ország
érdeke” című könyvéről), Kommentár 2014/5-6
|
Paár Ádám |
„A
parasztok boldogok, hogy kezet fog velük a gróf.” Egy szélsőjobboldali
arisztokrata politikai sikerei és kudarcai. Kommentár 2015/3-4.
91-108. |
Paár Ádám |
Egy
sokarcú pártcsalád nyomában. Múltunk. 2013/1. 274-282. |
Paár Ádám |
A
francia I. Köztársaság a filmvásznon. Filmvilág.blog 2016.
szeptember 26. |
Paár Ádám |
A
Sisi-filmek és ami mögöttük van. Filmvilág.blog 2016. december 30. |
Baranyai Klára |
Földrajzi
helymeghatározás a Nap segítségével, Fizikai Szemle 2009/4.
|
Baranyai Klára |
Olvadó
jéghegyek, melegedő tengerek, Fizikai Szemle 2013/7-8.
|
Baranyai Klára |
Vízen
lebegő rézlemez, Fizikai Szemle 2015/4.
|
Baranyai Klára |
Thermo-Cam
at Topic Week, Physics Competitions 2011/1.
|
Baranyai Klára, Lendvai Dorottya,
Csernovszky Zoltán, Izsa Éva, Csonka Dorottya, Gál Györgyné, Vidra
Ágnes, Virág Miklós, Varga György |
Tehetséggondozás
a budapesti Berzsenyi Dániel Gimnázium fizikatáborában,
Fizikai Szemle LXXI. évfolyam, 4. (796.) szám 2021. április |
Székely Júlia |
Publikációs
jegyzék
|
László Tímea |
La simulation globale : un outil
motivant pour l´enseignement du français,
in:Correspondances-Kapcsolatok, Hommage a Martonyi Éva, PPKE BTK, 2006 |
László Tímea |
A
franciatanárok kultúraközvetítő szerepe és a franciatanítás jövője,
in : Mester és Tanítvány 16. szám Idegen nyelvek, 2007 |
László Tímea |
Les
dix ans de la Pyramide du Louvre (Tegyey Ágnessel), 2008 |
László Tímea |
La
graine et le mulet (Németh Violettával), 2008 |
László Tímea |
Információs
technológiák a piliscsabai Ward Mária Iskolában In: Mester és
Tanítvány 22. Behálózva, 2008 |
László Tímea |
Rythme et mélodie - Comment
enseigner les groupes rythmiques (Ritmus és dallam – a ritmikai
beszédegységek tanítása a francia nyelvben) In La perspective
interdisciplinaire des études françaises et francophones (sous la dir.
Anna Kieliszczyk et Ewa Pilecka) Oficyna Wydawnicza LEKSEM, Łask 2009,
pp. 31-41 |
László Tímea |
In Revue d’Études Françaises 14, Silence,
absence, les formes du non-dit, (sous la dir. D’Anikó Ádám)
Budapest, ELTE et CIEF, 2009, pp. 89-97. |
László Tímea |
«
Comme l’odeur de la fleur ou le gout du vin » « Mint a virág illata
vagy a bor zamata » in Verbum XIV. 2013/1-2, pp. 312-322. |
László Tímea |
Integrált
komplex kiejtéstanítás a francia nyelvoktatásban,PhD disszertáció
(tézisfüzet), 2014 |
László Tímea |
Kommunikációs
és beszédfejlesztő tananyag a francia nyelv tanításához,
2014 |
Siegler Gábor |
Modellezés és szimuláció /
Szimulációs modellek a kémiában, ELTE e-tananyag, 2015 |
Siegler Gábor |
Publikációs
jegyzék |
Dobóné Dr. Tarai Éva
|
A tehetséggondozás tanórán kívüli
lehetőségei, érdeklődés vezérelte ismeretszerzés versenyzési kényszer
nélkül, 2015 TUDÁS Webinárium
|
Dobóné Dr. Tarai Éva |
Új
lehetőségek a tanórai
kísérletezésben, Magyar
Kémikusok Lapja, 2016. november
|
Dobóné Dr. Tarai Éva |
Kutatási
eredményekre épülő
kémiaoktatás (könyvismertetés), Magyar
Kémikusok Lapja, 2016. november |
Dobóné Dr. Tarai Éva |
Small
is beautiful: microscale chemistry in the classroom Science in
School, 2017. április |
Dobóné Dr. Tarai Éva |
Tanári
kézikönyv - Kémia 9. és 10. osztály - Eszterházy Károly Egyetem ?
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet, 2018
|
Mészáros Mónika
|
Impact
in Profile: Mónika Mészáros, USC Shoah Foundation, 2016
|
Mezei Mónika és Fenyő D. György
|
Az
emlékezet útvesztői 2016 Barátság folyóirat XXIII. évfolyam, 5.
szám, 2016. november 15.
|
Mezei Mónika |
Teaching
about the Holocaust using video testimonies – pedagogical aims
and research results of the impact and efficacy of lessons DOI
10.14232/belv.2020.4.3 In: Belvedere 2020/4, 34-49. |
Mezei Mónika |
Digitális
és online tananyagok a holokauszt oktatásához. 2016. |
Mezei Mónika |
|
Mezei Mónika |
Az
IWitness online digitális oktatási platform |
Csernovszky Zoltán
|
Organic
solar cells and physics education,
European Journal of Physics, IOP, © 2018 European Physical Society
Videó
|
Csernovszky Zoltán |
Raspberry solar cell, a versatile tool in
teaching physics (p. 149)
Conference: Teaching Physics Innovatively (TPI-15), Budapest
http://parrise.elte.hu/tpi-15/papers/Proceedings_of_TPI_15.pdf |
Csernovszky Zoltán |
From harmonic oscillation to chaotic motion of
a Compass (p.35)
Conference Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL-17), The
Open University, Milton Keynes, UK
http://www.open.ac.uk/about/teaching-and-learning/esteem/mptl-2017/book-abstracts |
Csernovszky Zoltán |
Solar energy converters in teaching physics
(p.95)
Conference Multimedia in physics teacing and learning (MPTL-15), LMU,
Munich
https://epub.ub.uni-muenchen.de/25097/1/MPTL_Book-of-Abstracts%20.pdf |
Csernovszky Zoltán |
Iránytű kaotikus rezgésétől kaotikus mozgásáig
Fizikai Szemle, LXVII. ÉVFOLYAM, 6. (750.) SZÁM 2017. JÚNIUS
https://drive.google.com/open?id=0B8tzAsVf60K-SUJ4OFBaaFUwTzQ |
Csernovszky Zoltán |
Device – measurement – evaluation: Use of ICT in
physics (p.4-5)
Fostering the Use of ICT in Pedagogical Practices in Science Education,
eLearning Papers, 2 Nº 20, July 2010 • ISSN 1887-1542
https://chemistrynetwork.pixel-online.org/data/SUE_db/doc/23_FICTUP%20project.pdf:
Magyarul: Gázhőmérő készítése, 118.-124.o., IKT-Mozaik, OFI, 2010 |
Csernovszky Zoltán |
Organikus napelemek, a fizikatanítás sokoldalú
eszközei (Organic solar cells, versatile tools in teaching physics, in
Hungarian) Országos fizikatanári Ankét, Gödöllő, 2017, magyar
http://prezi.com/yqo13xu6j4qq/?utm_campaign=share&utm_medium=copy&rc=ex0share |
Csernovszky Zoltán |
Exercices de physique et dictionnaire de
physique (franco-hongrois):
Fapados Kiadó, Ipubs, ISBN 978-963-377-089-4, 2013
http://www.ipubs.hu/tansegedlet/dictionnaire-de-maths-et-de-physique/4782/ |
Csernovszky Zoltán |
Fizika feladatbank (Összefoglalók, olvasmányok,
tesztek, feladatok, mérések)
Fapados Kiadó, Ipubs, ISBN 978-963-377-088-4, 2011
http://www.ipubs.hu/tansegedlet/5-12-evfolyam/fizika-feladatbank/1921/ |
Csernovszky Zoltán |
E-learning feladatok, Suliklub (E-learning
exercices, Suliklub, in Hungarian)
http://elearning.suliklub.hu/materia/index.php?func=simplesearch |
Csernovszky Zoltán |
From harmonic oscillation to chaotic motion of a
compass
https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1742-6596/1223/1/012004 |